رویه های بازگرداندن کالا
رویه های بازگرداندن کالا
شرایط مرجوعی کالا
• شما میتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛
• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی گجت ویژن تماس بگیرید؛
• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بستهبندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بستهبندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛
• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛
• درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی گجت ویژن اطلاع بدهید؛
• از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛
• کالا پس از تحویل به گجت ویژن بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛
• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت درخواست به حساب مشتری بازگردانده میشود.
• درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید.
روشهای ارسال کالاهای مرجوعی
• اگر ساکن شهر شهرکرد هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی گجت ویژن تماس بگیرید. همچنین میتوانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به گجت ویژن اقدام نمایید؛
• اگر در شهرهای خارج از شهرکرد سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به گجت ویژن تحویل بدهید. در صورت عدم تایید عودت کالا توسط گجت ویژن، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد گجت ویژن به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور گجت ویژن مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.